SOMI

Logo SOMI


Hodnocení

Doba realizace

do 4 měsíců
Sídlo Thunovská 192/27, Praha 11800
Služby
  •   Fotovoltaické systémy?
Obchodní název

SOMI Applications and Services s.r.o.

IČO / DIČ 08771120 / CZ08771120
Datová schránka wzjjkxp

Jsme skupinou vizionářů, kteří vytváří budoucnost čisté energie. Díky unikátnímu patentovému řešení řízení fotovoltaických elektráren a bateriových úložišť jsme prvními, kteří Vám přináší aktivní řízení a maximální efektivitu Vaší fotovoltaické elektrárny.



Recenze

4,4

42 recenzí


Zákazník v Olomouckém kraji
realizováno 2023,
1  

Po 5 měsících stále nemám funkční elektrárnu.

Nevěřte termínu dodání a uvedení do provozu elektrárny.

29. 8. 2023,

Zákazník v Libereckém kraji
realizováno 2023

Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
20. 9. 2023,

Zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2023

Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
26. 10. 2023,

Zákazník v Moravskoslezském kraji
realizováno 2023,
1  

nejsou
s firmou těžká domluva , nereagují, nefungují, stále čekáme na připojení když voláte na čez je tam pouze že to má vyřizovat dodavatelská firma

Pokud chcete FTV a používat tak od Somi se nedočkáte.

Logo SOMI Applications and Services s.r.o.
Reakce dodavatele
27. 11. 2023, 15:34

Dobrý den,
velmi si vážíme Vašeho názoru, mrzí nás, že máte negativní zkušenost s naší společností. Můžete nás, prosím, kontaktovat na email info@somias.cz? Odkažte se na mé jméno Daniela Kučera, můžeme se společně podívat na Váš problém a situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkuji a přeji krásný den, Daniela.


30. 10. 2023,

Ověřený zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2023,
1  

v termínu dodán materiálu k instalaci, administrativa spojená s žádostí o PPP.
- první, 2x sundavání panelů ze střechy z důvodů chybných optimizérů. Optimizer 900W zapojený pro dva panely 2x550w=1100W. takže snížena schopnost propustit generovaný výkon na dvou panelech o 200w. V mém případě optimizery ubíraly na 18ti panelech 1,8kW z 9,9kw. Což je dost podstatný problém a doporučuji každému kdo má od SOMI optimizery, aby si zkontroloval jejich parametry a nebyl výkon jeho FVE zbytečně snižován. Přišel jsem na to díky všímavosti a znalosti mého kamaráda. Kdyby na to ale nepřišel, tak mám FVE jen 8,2kw přestože jsem si zaplatil za 9,9kw.
- druhý problém po spuštění se ukázalo špatné zapojení cívek, otočený jejich směr a špatně zapojené ve cívky ve střídači. Až druhá parta el. z UA na to přišla.
- třetí problém bylo zdržování vyplnění formuláře C1 pro vyplacení dotace cca 2 měsíce. Urgoval jsem SOMI až přes ředitele, vyhrožoval soudy a bylo to marné. Nakonec se ukázalo že montážní parta z jiné firmy, která pro SOMI mou FVE montovala si s razítkem na tento formulář dávala na čas. Nejspíše jsem si o to řekl tím že jsem reklamoval optimizery. Tím si říkám jak asi uspěju s reklamací viz níže, když to vlastně somi nemontovali
- čtvrtý a zatím nedořešený problém je el. zapojení akumulátorů ke střídači. Čím více o FVE diskutuji, tak se dozvídám informace. Hledal jsem na mé FVE jištění akumulátorů, které bych předpokládal jako automatickou záležitost z bezpečnostních důvodů. Po odkrytí el. krabice jsem se nestačil divit. kabely mezi bateriemi jsou spojeny s kabelem od střídače v jednom místě, které tvoří bambuli a je omotána izolační páskou. Nejsem el. ale vím že el. spoje se instalují v rozvodnici a v tomto průřezu kabelu bych očekával každý kabel pod jedním šroubem. Jištění akumulátorů jsem žádné nenašel. Tyto dvě záležitosti reklamuji již cca 1 měsíc a zatím od SOMI žádné vyjádření k nebezpečnému provedení el. instalace a jištění akumulátorů nemám. Kdyby někoho zajímalo jak to mohlo projít revizí tak mohlo. Myslel jsem si, že v revizní zprávě o bateriích nic nenajdu jinak by se pod to neměl r. technik ani podepsat. No ale technik ve zprávě bateriový systém sám zmiňuje větou " Z měniče jdou silové kabely DC do bateriového systému, který uchovává energii pro potřeby přerušení výroby". To je jediný výrok o bateriích. Zatímco všude je do detailu popsán průřez, cyky, jištění atd., tak zde se o jištění a kabelech nic nedozvíte. Podle mě má revizní technik trošku máslo na hlavě. Revize se provádí před vystavením poslední doplatkové faktury, což vysvětluje zájem nejen můj, aby vše hladce prošlo ale hlavně SOMI, aby bylo vše uhrazeno.

SOMI systém nedoporučuji. Zaplatil jsem si nadprůměrnou cenu FVE systém ale neodpovídá to tomu. Za letošní rok jsem díky SOMI zestárnul o 5 let.



12. 12. 2023,

Ověřený zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2024

Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
15. 4. 2024,

Ověřený zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2024,
2  


Od podpisu smlouvy uplynulo na místo slibovaných 3 měsíců celkem 11 měsíců, než došlo k instalaci FVE. Nedošlo k žádné kompenzací. Po instalaci nastaly skutečné problémy - neskutečné chyby jejich nepropracovaného systému řízení FVE. Chytrá elektrárna? Na to zapomeňte! Docházelo k velmi neefektivnímu nakládání s energiemi a FVE prakticky nic nevyráběla! Problémy se snažilo řešit technické oddělení,ale bylo to nad jejich síly. Bohužel. Nedošlo k žádné dohodě na výměně systému, odstranění prokazatelných nedostatků. Vše dospělo k deinstalaci FVE systému a nyní nastavá soudní spor o vrácení finančních prostředků. Opravdu nedoporučuji. Vedení společnosti, reklamační a údajné právní oddělení má jednání nevychovaných teenagerů. Je to často až úsměvné, když odmyslíte finanční stránku věci. Problém SOMI, je že dováží čínské výrobky a z těch navíce demontují řídící systém a ten nahrazují svým systémem SOMI. Ten je ovšem nedotažený, problémový a dokonce i nebezpečný. Opravdu nedoporučuji. Nulová snaha řešení problémů. Rád popíšu blíže na telefonu 607 612471. Na stránkách firma maže recenze četných nespokojených zákazníků. Řekl bych, že firma směřuje spíše ke krachu. Na trhu najdete spoustu jiných levnějších, propracovanějších firem. Je takovou našel a po deinstalaci SOMI jsem nechal instalovat nový systém od konkurence a jsem spokojen. Takž SOMI s jejich "chytrou" FVE nemohu vůbec doporučit. Nenechte se napálit!

Od podpisu smlouvy uplynulo na místo slibovaných 3 měsíců celkem 11 měsíců, než došlo k instalaci FVE. Nedošlo k žádné kompenzací. Po instalaci nastaly skutečné problémy - neskutečné chyby jejich nepropracovaného systému řízení FVE. Chytrá elektrárna? Na to zapomeňte! Docházelo k velmi neefektivnímu nakládání s energiemi a FVE prakticky nic nevyráběla! Problémy se snažilo řešit technické oddělení,ale bylo to nad jejich síly. Bohužel. Nedošlo k žádné dohodě na výměně systému, odstranění prokazatelných nedostatků. Vše dospělo k deinstalaci FVE systému a nyní nastavá soudní spor o vrácení finančních prostředků. Opravdu nedoporučuji. Vedení společnosti, reklamační a údajné právní oddělení má jednání nevychovaných teenagerů. Je to často až úsměvné, když odmyslíte finanční stránku věci. Problém SOMI, je že dováží čínské výrobky a z těch navíce demontují řídící systém a ten nahrazují svým systémem SOMI. Ten je ovšem nedotažený, problémový a dokonce i nebezpečný. Opravdu nedoporučuji. Nulová snaha řešení problémů. Rád popíšu blíže na telefonu 607 612471. Na stránkách firma maže recenze četných nespokojených zákazníků. Řekl bych, že firma směřuje spíše ke krachu. Na trhu najdete spoustu jiných levnějších, propracovanějších firem. Je takovou našel a po deinstalaci SOMI jsem nechal instalovat nový systém od konkurence a jsem spokojen. Takž SOMI s jejich "chytrou" FVE nemohu vůbec doporučit. Nenechte se napálit!

Strasne!!! Objevi se zde urcite reakce, ze nedoslo ke kompletni uhrade. Ano, tato firma vybere zalohu. Pak proveden nepovedenou instalaci. Odmita vyresit problemy. Chce vse uhradit. Slibuje ze po uhrade se stane zazrak - fve zacne fungovat:) Nezacne! Firma provede deinstalaci, nevrati zalohu a jeste chce doplatek. Musi se ji to soudne vysvetlit. Prosim na trhu je cela rada jinych schopnych firem co vam fve zajisti a zaridi levneji, efektivneji. Nenechte se!



Logo SOMI Applications and Services s.r.o.
Reakce dodavatele
12. 7. 2024, 13:39

Vážený pane Pospíšile,

Dovolte, abychom uvedli Vaše tvrzení na pravou míru. Je pravdou, že došlo k odkladu plnění, důvodem však bylo Vaše téměř měsíční prodlení s uhrazením první části ceny za FVE. Dalším důvodem byl Váš následný požadavek v průběhu technické prohlídky, kdy jste uvedl, že jste v období od června do září v zahraničí. Proto jste požadoval, aby k závozu a realizaci došlo buď před, nebo až po Vašem návratu. S ohledem na Vaše prodlení s úhradou první faktury a Váš požadavek byl termín instalace stanoven na září 2023.

Následně po provedení všech úkonů jste opakovaně odmítal plnit dle smlouvy a uhradit smluvní cenu, čímž jste SOMI nedal jinou možnost než od smlouvy odstoupit. V době odstoupení od smlouvy jste byl i přes urgence již více než 7 měsíců v prodlení s úhradou druhé faktury (vystavené v souladu se smlouvou v září 2023). S ohledem na skutečnost, že ze strany společnosti již byly vynaloženy nemalé náklady na realizaci FVE, vznikla tak SOMI škoda, kterou bylo nutné řešit způsobem předvídaným smlouvou.

Opakovaně jsme Vás upozornili na skutečnost, že dle smlouvy Vám FVE nenáleží, jelikož nedošlo k přechodu vlastnického práva a že v souladu se smlouvou nejste FVE oprávněn používat až do úhrady celé ceny. Opakovaně se Vám věnovali naši zaměstnanci, celou věc s Vámi řešili a vycházeli Vám vstříc i přesto, že docházelo k soustavnému porušování smlouvy z Vaší strany. SOMI následně pouze uplatnilo své právo a smluvní vztah jsme ukončili od počátku se všemi důsledky s tím spojenými.

Děkujeme za pochopení. SOMI


8. 7. 2024,

Zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2024,
2  

udeljte si obrazek z komentare ve schrnuti
udeljte si obrazek z komentare ve schrnuti

Jak začít, SOMI jsem si vybral, protože se mi líbila prezentace chytré FVE. V únoru jsem požádal o nabídku, kterou jsem dostal s tím, že se mi po mé dovolené ozvou. Bohužel se tak nestalo. Když jsem v březnu volal do SOMI, řekli mi, že obchodníka vyhodili a dostal jsem jiného, který mi slíbil, že vše bude nejpozději do konce června hotové.

Přijel technik na zaměření a divil se, proč mi to dal na dvě střechy, když se to vejdě na stodolu. Původně jsem mu věřil. Poté mi to vrtalo hlavou, tak jsem vše přeměřil a poslal přesný rozměr druhé střechy do SOMI. Z 23 panelů se tam vešlo pouze 16.
Dne 25. května přišli k mému domu elektrikáři ze SOMI a začali pracovat. Měli však špatný rozvaděč, takže vše nenamontovali. Přesto jsem na konci dne podepsal předávací protokol (moje chyba, měl jsem si ...celá recenze »


Logo SOMI Applications and Services s.r.o.
Reakce dodavatele
23. 8. 2024, 12:11

Vážený kliente pane Ž., děkujeme za Vaši recenzi a za podrobný popis Vašich zkušeností se společností SOMI. Velice nás mrzí, že jste měl s instalací solární elektrárny a jejím předáním komplikace. Bereme Vámi sdělené výhrady vážně a rádi bychom se s Vámi podělili o naše vysvětlení a nápravu situace. Chtěla bych Vás ujistit, že toto určitě není naším standardem a máme za sebou více jak 90% spokojených zákazníků. Na základě Vaší reklamace byla sjednaná náprava a bylo vše předěláno k Vaší spokojenosti. Co se týče přetoků, střídač byl námi nastavený až 31.7. technikem poté, co bylo nainstalováno chytré řízení (SOMI krabička), do té doby mělo být vše vypnuté o čemž jste byl při předání informován. Máme však informaci, že jste byl požádán ČEZem ke spuštění, které nastalo 15.7., střídač však ještě nebyl nastavený námi a nemohli jsme v té době systém řídit, dokud nebude nainstalována SOMI krabička, zkoumáme tedy další detaily. Chápeme, že celkový dojem z procesu zdaleka neodpovídá našim standardům kvality. Přijali jsme Vaše připomínky a uděláme maximum pro to, abychom se v budoucnu vyvarovali podobným nedopatřením. Je pro nás prioritou zajistit, aby každý detail byl v souladu s očekáváními našich zákazníků. Kolegové z naší společnosti jsou s Vámi stále v komunikaci a snaží se o zajištění všech potřebných věcí, které povedou k Vaší spokojenosti. V případě dalších nejasností a připomínek se na nás neváhejte nadále obrátit.


22. 8. 2024,

Ověřený zákazník v Královehradeckém kraji
realizováno 2023,
3  

Neskutečné sliby.
Po zaplacení obou záloh z počátku velmi rychlá montáž. Byli jsme nadšeni.
Pak to víc jak 3 týdny uvízlo na dodavatelské firmě.
Po stížnosti byla montáž dokončena. ČEZ vyměnil elektroměr, poslední splátka je zaplacena a teď čekáme na uvedení do provozu, protože nemůžeme sjednat smlouvu na odkup.

Přestože jsme důchodci, zvolili jsme nejdražší Fotovoltaiku, protože jsme věřili, že bude nejlepší.
Nyní SOMI nabízí novým zákazníkům slevu 80,000 Kč.
Asi se věnují novým zákazníkům a na nás nemají čas.





15. 10. 2023,

Zákazník v Jihočeském kraji
realizováno 2023,
3  

Bez problému a v termínu splněna dodávka a montáž
- od předání a uvedení díla do provozu několik měsíců trvající dodání podkladů a revizí na dotační fond
- není samostatná aplikace v telefonu

celkové hodnocení dobré



14. 2. 2024,



zobrazena strana 1 z 5

celkem 42 recenzí SOMI



Všechny recenze označené textem „Ověřená recenze“ byly ověřeny smluvní dokumentací či dalšími doklady od autora recenze.
Ostatní neoznačené recenze jsou ověřovány pouze ověřením telefonního čísla autora recenze. Jak ověřujeme recenze?


Symboly u recenzí:
Instalováno tepelné čerpadlo
Instalována fotovoltaika


Otázky a odpovědi o SOMI