E.ON

Logo E.ON

E.ON Energie, a.s.
E.ON Energie, a.s.
E.ON Energie, a.s.
E.ON Energie, a.s.


Hodnocení

Doba realizace

do 6 měsíců

Telefon

+420 800 773 322

E-mail

info@eon.cz

Web

Web E.ON Energie, a.s. www.eon.cz
Sociální sítě
 
Sídlo F. A. Gerstnera 2151/6, České Budějovice 37001
30 poboček
Členství
  •   Cech akumulace a fotovoltaiky (CAFT)
  •   Česká fotovoltaická asociace (ČFA)
  •   Solární Asociace
Služby
  •   Fotovoltaické systémy
  •   Tepelná čerpadla
Obchodní název

E.ON Energie, a.s.

IČO / DIČ 26078201 / CZ26078201
Datová schránka w9edxbn

Jsme E.ON. Dodáváme elektřinu a plyn 1,5 milionu zákazníků a jsme jedním z největších dodavatelů v Česku. Kromě energií nabízíme chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. Jako skupina E.ON instalujeme každý měsíc tisíce fotovoltaik zákazníkům po celé Evropě. Jsme členem Solární asociace a při instalaci garantujeme její standardy kvality.

Nabídky



Poptávka služeb od E.ON Energie, a.s.

Získejte nezávaznou nabídku od E.ON Energie, a.s.. Stačí vyplnit formulář a zástupci dodavatele vás budou kontaktovat.


Formát telefonního čísla: 123456789
* povinné pole formuláře


Pobočky

Vyhledat nejbližší pobočky
Praha
Vinohradská 111/109
Navigovat

+420 800 773 322
info@eon.cz
Hradec Králové
Malé náměstí 6/22
Navigovat

+420 800 773 322
info@eon.cz

Pardubice
Sladkovského 1897
Navigovat

+420 800 773 322
info@eon.cz


Hlinsko
Šafaříkova 1737
Navigovat

+420 800 773 322
info@eon.cz


Recenze

4,6

166 recenzí


Ověřený zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2023
1  

Zatím žádný!
Smlouvu jsem jim podepsanou zaslal 16.12.2021 a dnes, 18.3.3023 je FVE v nedohlednu. Prodejce sliboval instalaci na jaře 2022, utvrzoval mě v tom, že maximálně v létě 2022. Podepsanou smlouvu jsem od nich dostal až v dubnu 2022. Že prej to trvá ČEZu to schválení připojení a SFŽP schválení dotace, dlouho, několik měsíců. ČEZ se kladně vyjádřil za 14 dnů a SFŽP schválení dotace trvalo 3 dny. Neschopný je jenom E.on. Pozor na ně. Na internetu jsem dohledat i lidí se smlouvou z října 2021, kteří FVE také dosud nemají.

E.ON neberte. Jak vám můžou v nějaké rozumné době dodat FVE, když ještě nemají udělané FVE nasmlouvané v roce 2021. A takových nás je víc.



18. 3. 2023,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2023
1  

Zástupce eon, slušnej pan ale bez možnosti něco popohnat.
Smlouva od 1/2022 do 3/2023 dá se říct nic. Volání na eon vzdy k ničemu. Smlouva zrušena hledám jinou f.

Stačilo jen říct kdy to bude ne jen mlžit.

28. 3. 2023,

Zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2023
1  

Smlouva podepsána 7.12.2021 - do dnešního dne nemám termín montáže, původně měl být květen 2022, pak září…listopad…je duben 2023 a stále nic

Jednání eonu je dost hrozné

3. 4. 2023,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2023
1  

Nic - Zatím nerealizováno
Doba realizace, jednání/mlžení ....

První kontakt 02/2022 s tím, že reálná realizace měla proběhnout 08 až 09/2022. Leden 2023 zaplacena záloha 50%. Dnes 12.04.2023 stále nevím ani termín realizace ...

12. 4. 2023,

Zákazník ve Zlínském kraji
realizováno 2022
1  

Žádné
Dodržování termínů

Smlouva podepsána 6/22, záloha 50% poslána 8/22. Komunikace s nimi je na dlouho. Stále moc práce, málo lidí. Před týdnem proběhla změna dodavatelské firmy, že původní nestíhá. Zatím se nikdo neozval, takže nečekám nějaké zrychlení. Naberou zakázky, ale termíny realizace katastrofální.

31. 5. 2023,

Zákazník ve Středočeském kraji
realizováno 2022
1  

žádné
nedodržování smlouvy, reklamačních lhůt, komunikace, absolutní nezájem

už nikdy E.on, FVE nefunkční, radši Franta z garáže a Drumel (družstvo melouchářů), reklamace nefungují, termíny se nedodržují, zvažuji právní žalobu

1. 6. 2023,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2022,
1  

Skvělá reklama
Neprofesionální
V případě poruchy dlouhá reakční doba
Neexistuje telefoni číslo pro akutní problém
Nezájem o rozšíření FVE

Slibuji všechno možné ale po zaplacení zájem zaniká. V případě problémů téměř nulový zájem na řešení. Nechají bez výčitek dům dva týdny bez elektřiny.

11. 4. 2024,

Zákazník v Libereckém kraji
realizováno 2024,
1  

Supr komunikace a odbornost.

Profi přístup, vědí co dělají a jak to má vypadat



28. 5. 2024,

Zákazník v Jihočeském kraji
realizováno 2023,
1  

Bohužel jsem nenašel
Komunikace špatná, nereagují. Desítky e-mailů než došlo k montáži , po více než roce .Montují externí firmy, s.r.o. Příprava děs. Na závažné reklamace po realizaci , ( střídač zasílá z baterií v noci do sítě !!! a další nepěknosti) nereagují. Smutný příběh, zkuste to sami .. pokud máte nouzi o adrenalinové zážitky.

Velké zklamání z E.on

Logo E.ON Energie, a.s.
Reakce dodavatele
12. 9. 2024, 08:37

Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste měl negativní zkušenost s naší službou. Rádi bychom situaci napravili, ale bohužel na základě dostupných informací nejsme schopni identifikovat Váš konkrétní případ. Proto Vás prosíme, abyste nás kontaktoval na e-mailové adrese reklamace.solar@eon.cz, kde se Vašemu problému budeme věnovat co nejrychleji a nejefektivněji.
Pokud se Vaše stížnost týká délky instalace nebo máte jakýkoli dotaz týkající se Vaší FVE, obraťte se prosím na solar@eon.cz. Chceme zajistit, aby se podobné problémy v budoucnu neopakovaly, a rádi bychom s Vámi probrali všechny detaily.
Co se týče problému s odběrem z baterií, potřebujeme znát přesný datum a čas, kdy k tomu došlo. Na základě těchto údajů prověříme monitoring střídače, předáme záležitost příslušnému technikovi nebo dodavateli technologie a budeme Vás dále kontaktovat. Mějte prosím na paměti, že se může jednat o chybu v monitoringu. V některých případech se také může jednat o běžné chování střídače v závislosti na jeho nastavení.
Očekáváme Vaši spolupráci, abychom mohli situaci co nejdříve vyřešit a zajistit, že budete s našimi službami spokojen.
Váš E.ON


3. 9. 2024,

Zákazník ve Zlínském kraji
realizováno 2024,
1  

Předpokládali jsme úsporu energie. Zatím ovšem o ní nelze hovořit. Klad zatím žádný.
Po instalaci fotovolt. elektrárny jsme předpokládali úsporu el. energie. Zatím nám ovšem chodí faktury téměř ve stejné výši, jako v době kdy jsme od E-onu odebírali el. energii. Přitom je léto, slunce pořád svítí, elektrárna je neustále nabitá na téměř 100 %. Několikrát jsme stav urgovali, ale zatím jsme se nedobrali k žádnému uspokojivému výsledku.

Já jsem s dodavatelem naprosto nespokojená. Šli jsme na dodávku elektrárny do E-onu s tím, že využije virtuální baterii, kterou nám nabídly. Zatím nám smlouvu na virtuální baterii neuzavřeli a tudíž nemáme. Při začátku uzavírání smlouvy nám bylo sděleno, že budeme moci být připojeni do sítě a můžeme případnou nadbytečnou energii ukládat do baterky. V závěru nám bylo sděleno, že do sítě nás připojit nelze. Přitom nám předtím 2x potvrdili pracovníci E-onu, že nás do sítě připojí. Takže náš závěr je v minulosti jsme platili cca 2 000 Kč za el. energii (v letních měsících méně) teď platíme 1 600 Kč v letních měsících. Nevíme co dělat, přes několik urgencí a reklamací jsme se nedobrali žádného závěru. 'Všechno je v pořádku - kliente plať. Zároveň bych Vás tedy touto formou chtěla požádat ...celá recenze »


Logo E.ON Energie, a.s.
Reakce dodavatele
23. 9. 2024, 20:03

Dobrý den, je nám líto, že jste nebyli spokojení a fotovoltaika nenaplnila Vaše očekávání. Podle toho, co píšete, to vypadá, že distributor nakonec odmítl Vaše odběrné místo připojit do sítě a my Vám nainstalovali fotovoltaiku bez přetoků. Rozhodnutí distributora bohužel nemůžeme ovlivnit a je pravda, že v některých oblastech je kapacita sítě naplněná a distributor další odběrná místa nepřipojí.

U bezpřetokové fotovoltaiky si nespotřebovanou elektřinu ukládáte do fyzických baterií. Virtuální baterii využívat nemůžete, protože pro ni je nezbytné, abyste byli připojení k distribuční síti. Právě přes distribuční síť, do které odcházejí nespotřebované přebytky, se totiž elektřina do Virtuální baterie ukládá.

Budeme rádi, když se nám ozvete a společně probereme vše, co pro Vás můžeme udělat. Napište nám prosím e-mail na solar@eon.cz, nebo kontaktujte naši ombudsmanku, pokud si to přejete, na e-mailu ombudsman@eon.cz. Věříme, že se nám společně vše podaří vyřešit, abyste byli spokojení.
Váš E.ON


17. 9. 2024,



zobrazena strana 1 z 17

celkem 166 recenzí E.ON



Všechny recenze označené textem „Ověřená recenze“ byly ověřeny smluvní dokumentací či dalšími doklady od autora recenze.
Ostatní neoznačené recenze jsou ověřovány pouze ověřením telefonního čísla autora recenze. Jak ověřujeme recenze?


Symboly u recenzí:
Instalováno tepelné čerpadlo
Instalována fotovoltaika


Otázky a odpovědi o E.ON