Voltaico.cz » bc engineering s.r.o. » Recenze
Zákazník, Moravskoslezský kraj
realizováno 2024
1  

- Předání a předvedení proběhlo bez toho, že by bylo předvedeno, že zařízení pracuje správně.
- zaškolení proběhlo takto: takto se to zapíná a takto vypíná. Teď to vypnu a po připojení od ČEZu to přijde někdo zapnout. Už jsem nikdy nikoho neviděl.
- slib na 10 let záruky na baterii proběhl tak, že mi byl zaslán návod, jak si ji mám vyřídit. Bohužel návod již dávno neplatí, takže jsem asi nevyplnil správně údaje a zvýšenou záruku zatím nemám.
- na zaslanou reklamaci vůbec nereagují.
- neuznávají žádné pochybení ze své strany

Zásadně nedoporučuji tuto firmu.

Logo bc engineering s.r.o. Reakce dodavatele:
Dobrý den vážený pane Lednický,

věřím, že se nám společně podařilo několika velmi vyčerpávajícími e-maily situaci vysvětlit, přesto recenze, která plyne z nedorozumění, zde zůstala dál, proto ji okomentujeme z pohledu zhotovitele.

Zákazník v recenzi uvádí:

- údajně nedostatečné proškolení obsluhy:

Ihned po instalaci učíme zákazníka elektrárnu zapnout a vypnout. Metodicky přesný a správný postup ještě dorazí v brožuře přílohou e-mailu s koncovou fakturou, aby v případě návštěvy pracovníka distribuce, uměl každý zákazník FVE správně zprovoznit. Není pravdou, že by elektrikáři slibovali, že po instalaci přijde ještě nějaká osoba, která by jen FVE zapnula, tady došlo k nedorozumění v mezilidské komunikaci.
Vyp/zap je základní uživatelská operace, kterou musí majitel tohoto zařízení ovládat. Jakákoliv další manipulace s instalací ze strany zákazníka není bez konzultace se servisním oddělením vhodná a upřímně řečeno ani z naší strany žádoucí.
Před odjezdem posledního pracovníka zákazník podepisuje finální předávací protokol, ve kterém se výslovně uvede "zaškolení obsluhy BYLO PROVEDENO" - na protokolu pana Lednického je propiskou zakroužkováno, že bylo provedeno a je tam osobní podpis zákazníka s datem.

- údajně nebylo reagováno na reklamaci:

Byly velmi pečlivě projity veškeré záznamy reklamačního oddělení. Žádná reklamace díla nedorazila, jak e-mailem na reklamace@bce.cz, dokonce ani fyzicky poštou. Jsme si velmi dobře vědomi své povinnosti a na písemné reklamace vždy poskytujeme reakci do 30 dní (v případě závažnosti samozřejmě bez zbytečného odkladu).

- slib na 10 let záruky na baterii údajně neplatí?

Registraci baterií provádí zákazník přímo na portále výrobce dle přiloženého manuálu, protože formulář obsahuje značné množství velmi osobních údajů. Na přání zákazníka umíme samozřejmě pomoci. Tento bod reference je ale naprostým nedorozumění, ale chápeme, že pramení z nepochopení a mohli jsme dovysvětlit více do hloubky. Manuál zpracujeme ještě intuitivněji.

- neuznávají žádné pochybení ze své strany:

Toto obvinění hraničí s poškozováním dobrého jména naší společnosti. Na zakázce pana Lednického nebylo shledáno jakékoliv pochybení či vada instalace. Rádi všem čtenářům vysvětlíme, z čeho pramení pocity zákazníka.
Je bohužel na škodu, že na tento recenzní web nelze vložit fotografii instalace - v tomto případě situaci širších vztahů. Instalace panelů proběhla na přání zákazníka na přístřešek, zákazník si nepřál instalaci přímo na ideální střechu nemovitosti. Přání bylo respektováno. Každopádně na instalaci po poledni začne dopadat stín z velmi vzrostlé vegetace (jehličnany na sousedním pozemku extrémně zastíní). Zástin lesní vegetace samozřejmě přímo negativně ovlivňuje výrobu, v tomto případě bohužel dramaticky. Elektrárna má potenciál výroby na plný instalovaný výkon, ale pouze v případě, že dojde k průřezu lesního porostu.
Zákazník rozporoval vhodnost sklonu panelů (po 2 měsících po dokončení instalace) a domníváte se, že je tím výroba snížena až o 30 %. Vzhledem k okolnostem ale na místě došlo k instalaci panelů právě s maximálním ohledem na zvýšení efektivity výroby. Instalace měla danou plochu realizace. Pokud by se panely instalovaly do sklonu, který si zpětně zákazník přeje (konstrukce 35 stupňů), celou druhou řadu instalace by zastínil po poledni stín z první řady. Už tak je výroba snížena zástinem půlky dne bujnou vegetací. V případě dalšího zástinu by byla produkce výroby již tak nízká, že by se investice do FVE už nevyplatila.

Zpětná vazba zákazníka byla v naší společnosti řešena intenzivně napříč odděleními dva pracovní dny. Proběhly simulace a modelace v programech PV GIS a PV*SOL, kolokvium výrobního a servisního oddělení, na poradu byli přizváni na místě instalující řemeslníci a opravdu jsme přistoupili k záležitosti velmi sebekriticky.

Na základě míry investice času, znalostí a ochoty řešit jakýkoliv diskomfort v pocitu zákazníka však můžeme s čistým svědomím prohlásit, že jakékoliv pochybnosti stran instalace je možné považovat za neoprávněné a zákazníkovi byla záležitost do hloubky vysvětlena. Jakmile proběhne pokácení lesní vegetace, věříme, že elektrárna bude zákazníkovi sloužit dle očekávání.

Přejeme Vám vše dobré a zůstáváme pro Vás k dispozici! Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE
3. 12. 2024,


Všechny recenze bc engineering s.r.o. »