Voltaico.cz » bc engineering s.r.o. » Recenze
Zákazník, Moravskoslezský kraj
realizováno 2024
1  

Pracovníci, kteří fotovoltaiku montovali a oživovali byli vstřícní.
Velmi špatná komunikace se servisem firmy, chtějí zaplatit náklady na druhý výjezd nefunkčního zařízení.
Dlouhá čekací doba na opravu, než se podruhé vůbec ozvali.

Pozdě jsem zjistila, že je firma daleko a jejich čas tak drahý. Montáž bojleru jsem musela zařídit, draze zaplatit sama.

Logo bc engineering s.r.o. Reakce dodavatele:
Dobrý den vážená paní Kantorová,
velmi nás mrzí tato zpětná vazba, přesto za ni moc děkujeme a děkujeme, že máme možnost se k tomu vyjádřit.

Požadavek zákaznice byl poprvé zaevidován jako reklamace dne 19.8.2024. Následně byl po diagnostice požadavek překvalifikovaný jako servisní - vypnutí a zapnutí systému pomůže vyřešit 90% obdobných požadavků.
Dne 13.9.2024 proběhl telefonát se zákaznicí, který byl bohužel vyhodnocený jako neefektivní - nepodařilo se ani po 10 minutách instruování zákazníka telefonicky navést na prostém provedení restartu technologie. V případě, že obsluha neprovede tento základní uživatelský úkon, byl zákaznici nabídnut výjezd technika, který měl být vnímán jako pomocné a nouzové řešení - protože se nejedná o reklamaci zařízení, ale požadavek na provedení standardní uživatelské operace, jež by měl zvládnout i laicky proškolený zákazník (zaškolení probíhá v rámci instalace systému). Pokud by se prokázalo, že pouhý restart zafungoval, pak by byl servisní výjezd vyhodnocený jako placený (nejedná se o záruční závadu).
Zdůrazňujeme, že mnohokrát i v dalších hovorech a písemně v e-mailu zaznělo, že pokud se prokáže závada systému, požadavek bude vyřešen zcela ZDARMA v rámci reklamace!

Přijde nám zásadně důležité otevřeně se zákazníky komunikovat podmínky úkonu předem a podmínky výjezdu technika si písemně odsouhlasit. Znovu zdůrazňujeme, že pokud by se jednalo o záruční servis, zákaznice by nic nehradila!

Pokud se naskytne jakýkoliv problém - jakémukoliv zákazníkovi, správný postup je hlásit problém písemně (emailem) na adresu: reklamace@bce.cz/ servis@bce.cz a podmínky servisního výjezdu vždy budou komunikovány transparentně a předem.

Prosíme zákaznici, aby nám odpověděla mailem na zprávu 16.9.2024, abychom se mohli dále dohodnout a neřešit záležitost prostřednictvím recenze, které bohužel v této fázi nerozumíme.
Je v našem eminentním zájmu, aby systémy fungovali zákazníkům k užitku, nikoliv starosti!

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE
17. 9. 2024,


Všechny recenze bc engineering s.r.o. »