BCE

Logo BCE



Hodnocení

Doba realizace

do 8 měsíců
Sídlo Tišnovská 366, Velká Bíteš 59501
2 pobočky
Členství
  •   Cech akumulace a fotovoltaiky (CAFT)
Služby
  •   Fotovoltaické systémy
Obchodní název

bc engineering s.r.o.

IČO / DIČ 27667693 / CZ27667693
Datová schránka 2zfqw5p

BC engineering s.r.o. patří mezi nejstarší dodavatele fotovoltaických elektráren. Na trhu působí od roku 2005 a pokrývají celou ČR. Společnost poskytuje klasické služby vytvoření FVE na klíč a kompletní vyřízení dotace. Společnost BCE nejběžněji instaluje monokrystalické panely značky MÜNCHEN SOLAR 550 W, střídače GoodWe, Solax, Sunways a baterie PylonTech, Dyness, GoodWe.


odborná způsobilost dle § 10 zákona 250/2021 Sb.. Co to znamená?



Pobočky

Brno
Plynárenská 499/1
Navigovat

Velká Bíteš
Tišnovská 366
Navigovat



Recenze

2,1

15 recenzí


Zákazník v Moravskoslezském kraji
realizováno 2024,
1  

- Předání a předvedení proběhlo bez toho, že by bylo předvedeno, že zařízení pracuje správně.
- zaškolení proběhlo takto: takto se to zapíná a takto vypíná. Teď to vypnu a po připojení od ČEZu to přijde někdo zapnout. Už jsem nikdy nikoho neviděl.
- slib na 10 let záruky na baterii proběhl tak, že mi byl zaslán návod, jak si ji mám vyřídit. Bohužel návod již dávno neplatí, takže jsem asi nevyplnil správně údaje a zvýšenou záruku zatím nemám.
- na zaslanou reklamaci vůbec nereagují.
- neuznávají žádné pochybení ze své strany

Zásadně nedoporučuji tuto firmu.

Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
6. 12. 2024, 10:30

Dobrý den vážený pane Lednický,

věřím, že se nám společně podařilo několika velmi vyčerpávajícími e-maily situaci vysvětlit, přesto recenze, která plyne z nedorozumění, zde zůstala dál, proto ji okomentujeme z pohledu zhotovitele.

Zákazník v recenzi uvádí:

- údajně nedostatečné proškolení obsluhy:

Ihned po instalaci učíme zákazníka elektrárnu zapnout a vypnout. Metodicky přesný a správný postup ještě dorazí v brožuře přílohou e-mailu s koncovou fakturou, aby v případě návštěvy pracovníka distribuce, uměl každý zákazník FVE správně zprovoznit. Není pravdou, že by elektrikáři slibovali, že po instalaci přijde ještě nějaká osoba, která by jen FVE zapnula, tady došlo k nedorozumění v mezilidské komunikaci.
Vyp/zap je základní uživatelská operace, kterou musí majitel tohoto zařízení ovládat. Jakákoliv další manipulace s instalací ze strany zákazníka není bez konzultace se servisním oddělením vhodná a upřímně řečeno ani z naší strany žádoucí.
Před odjezdem posledního pracovníka zákazník podepisuje finální předávací protokol, ve kterém se výslovně uvede "zaškolení obsluhy BYLO PROVEDENO" - na protokolu pana Lednického je propiskou zakroužkováno, že bylo provedeno a je tam osobní podpis zákazníka s datem.

- údajně nebylo reagováno na reklamaci:

Byly velmi pečlivě projity veškeré záznamy reklamačního oddělení. Žádná reklamace díla nedorazila, jak e-mailem na reklamace@bce.cz, dokonce ani fyzicky poštou. Jsme si velmi dobře vědomi své povinnosti a na písemné reklamace vždy poskytujeme reakci do 30 dní (v případě závažnosti samozřejmě bez zbytečného odkladu).

- slib na 10 let záruky na baterii údajně neplatí?

Registraci baterií provádí zákazník přímo na portále výrobce dle přiloženého manuálu, protože formulář obsahuje značné množství velmi osobních údajů. Na přání zákazníka umíme samozřejmě pomoci. Tento bod reference je ale naprostým nedorozumění, ale chápeme, že pramení z nepochopení a mohli jsme dovysvětlit více do hloubky. Manuál zpracujeme ještě intuitivněji.

- neuznávají žádné pochybení ze své strany:

Toto obvinění hraničí s poškozováním dobrého jména naší společnosti. Na zakázce pana Lednického nebylo shledáno jakékoliv pochybení či vada instalace. Rádi všem čtenářům vysvětlíme, z čeho pramení pocity zákazníka.
Je bohužel na škodu, že na tento recenzní web nelze vložit fotografii instalace - v tomto případě situaci širších vztahů. Instalace panelů proběhla na přání zákazníka na přístřešek, zákazník si nepřál instalaci přímo na ideální střechu nemovitosti. Přání bylo respektováno. Každopádně na instalaci po poledni začne dopadat stín z velmi vzrostlé vegetace (jehličnany na sousedním pozemku extrémně zastíní). Zástin lesní vegetace samozřejmě přímo negativně ovlivňuje výrobu, v tomto případě bohužel dramaticky. Elektrárna má potenciál výroby na plný instalovaný výkon, ale pouze v případě, že dojde k průřezu lesního porostu.
Zákazník rozporoval vhodnost sklonu panelů (po 2 měsících po dokončení instalace) a domníváte se, že je tím výroba snížena až o 30 %. Vzhledem k okolnostem ale na místě došlo k instalaci panelů právě s maximálním ohledem na zvýšení efektivity výroby. Instalace měla danou plochu realizace. Pokud by se panely instalovaly do sklonu, který si zpětně zákazník přeje (konstrukce 35 stupňů), celou druhou řadu instalace by zastínil po poledni stín z první řady. Už tak je výroba snížena zástinem půlky dne bujnou vegetací. V případě dalšího zástinu by byla produkce výroby již tak nízká, že by se investice do FVE už nevyplatila.

Zpětná vazba zákazníka byla v naší společnosti řešena intenzivně napříč odděleními dva pracovní dny. Proběhly simulace a modelace v programech PV GIS a PV*SOL, kolokvium výrobního a servisního oddělení, na poradu byli přizváni na místě instalující řemeslníci a opravdu jsme přistoupili k záležitosti velmi sebekriticky.

Na základě míry investice času, znalostí a ochoty řešit jakýkoliv diskomfort v pocitu zákazníka však můžeme s čistým svědomím prohlásit, že jakékoliv pochybnosti stran instalace je možné považovat za neoprávněné a zákazníkovi byla záležitost do hloubky vysvětlena. Jakmile proběhne pokácení lesní vegetace, věříme, že elektrárna bude zákazníkovi sloužit dle očekávání.

Přejeme Vám vše dobré a zůstáváme pro Vás k dispozici! Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit.

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


3. 12. 2024,

Ověřený zákazník na Vysočině
realizováno 2023,
1  

Obchodní zástupce pan Omelka vše vysvětlil, prošel a dodal dokumentaci. Komunikace byla skvělá a věřil jsem, že jsem v rukou profesionálů a nevybral
levnější nabídku z důvodu sídla firmy (kousek od nás) a pocitu, že mám tu čest s profíky.
Slíben termín realizace 3 měsíce, realita 7 měsíců.
Byl požadavek na zajištění si přípravy pro HDO protože nebyl dostatek kapacit, do smlouvy bylo dáno, že HDO není součástí díla a pokud bude BCE dělat, bude poplatek 10.000 Kč. Zajistil jsem a nakonec zaplatil 2x protože mi bylo vyfakturováno a moje námitka byla ze strany BCE zamítnuta.
Instalace - faktické spuštění proběhlo 04/2023 a už v 08/2023 bylo reklamováno, protože dosud nikdy nebyla baterie nabita na 100%
Proběhlo několik nepříjemných telefonátů kdy jsem byl odkazován na to, že někdy trvá kalibrace baterií déle.
Po dlouhých urgencích přijel technik, vyměnil pojistku a udělal ze mne histerickeho blba. Zlepšení nepřišlo, proto další urgence a přijel další technik s tím, že aktualizuje software …bohužel, změna k lepšímu nikde.
Opět několik nepříjemných telefonátů a přijíždí poslední technik, vše prošel (trochu poopravil a pozdotahoval spoje) pak došel k závěru, že neví co s tim a odvezl na testování do sídla firmy.
Po asi 3 týdnech přišla informace o špatném článku bateriového úložiště. Došlo k výměně a FVE funguje. Každopádně celá jedna letní sezona v trapu …hold mám smolika.
Za mne naprosto neprofesionální servis (pokud se tak dá nazvat).
Překvapení v 10/2024 kdy přišlo upozornění na neuhrazenou fakturu (po 550 dnech od splatnosti) za realizaci HDO.
Protestoval jsem, že se jedná o neoprávněnou fakturu a doložil revizní zprávu z 10/2022, že bylo děláno jinou firmou která následně vydala revizní zprávu.
Bohužel toto nebylo uznáno a ačkoli BCE doložilo, že u nás byl jejich technik kvůli HDO celých 45 minut a já osel naivní podepsal v dojmu, že je to další revize před zapojením, je poplatek za těchto 45 minut, kdy reálně pán vypil kávu, zanadával si na majitele a nalepil na dveře nálepku s označením FVE pouhých 10.000 Kč.

Vyhnout se této firmě obloukem a pokud tato recenze pomůže alespoň 1 potencionálního klienta varovat před touto společností, pak budu upřímně rád.

A pozor!!! Firma si pouze najímá živnostníky a různé party, které to jejím jménem dělají …odpovídá sice BCE ale když jsem volal konkrétním mechanikům jestli by nepomohli elektrárnu rozchodit protože BCE mlží a hraje mrtvý brouky, tak s BCE už nespolupracuji a nechtěli s nimi mít nic společného. Bohužel včetně obchodního zástupce pana Omelky.

Za mne velmi nepříjemná a drahá zkušenost s rádoby spolehlivým dodavatelem.


Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
22. 10. 2024, 15:07

Dobrý den vážený pane Horníčku,

obáváme se, že motivace k napsání této nepěkné recenze pramení z bohužel oprávněné frustrace, kterou vyvolal e-mail s připomínkou pohledávky více než 500 dní po splatnosti. Chápeme, že se zlobíte, že jsme se o úhradu opět prosili a záležitost nezapomněli. Jak bylo potvrzeno dvojí kontrolní poradou vedení, fakturace byla naprosto oprávněná a faktura byla vydána v souladu se Smlouvou o dílo, jakožto splnění připojovacích podmínek distributora, které jste se zavázal plnit podpisem Smlouvy o připojení. Nepopíráme, že zřízení proběhlo naprosto hladce, ale svým zákazníkům nezůstáváme nic dlužní a k naplnění podmínek ve výsledku došlo z naší strany beze zbytku. Rozhodně však popíráme tvrzení, že došlo k dvojí fakturaci!

Na Vaše jméno jsou evidovány dva servisní požadavky: 28.8.2023 - požadavek uzavřen téměř obratem, a to dne 29.8. s poznámkou, že jste odmítl výjezd technika kvůli výměně pojistek. Druhý požadavek z 9.10.2023 byl vyřízen servisním výjezdem dne 18.10.2023. V obou případech ale existují relevantní písemné záznamy o řešení a vyřešení obou požadavků do 2 týdnů. Vyřízení reklamace pohodlně splňuje pohodlně i lhůtu stanovenou Občanským zákoníkem.

Naše společnost skutečně nabízí mnoho forem pracovních úvazků, které využívají zvlášť maminky po mateřské dovolené a řemeslníci, kteří mají díky práci (vždy na základě bilaterálně uzavřených dohod) možnost vykonávat další vlastní byznys. Přiznáme se, že kritice tohoto systému nerozumíme, protože zaměstnanci širokou možnou škálu úvazků velmi oceňují. Díky tomu se podařilo během posledního roku dosáhnout naprosto stabilního pracovního kolektivu a pracujeme všichni v příjemné atmosféře, která se pozitivně odráží na našich zákaznících, jejichž spokojenost je našim eminentním zájmem.

Opravdu nás tato zpětná vazba velmi rmoutí, přesto věříme, že na pozitivní zkušenosti s několika z našich kolegů nezanevřete. My na Vás nezanevřeme nikdy a kdykoliv budete potřebovat, zůstáváme pro Vás k dispozici! Neváhejte se na nás obrátit na adrese servis@bce.cz

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE





18. 10. 2024,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2022,
1  

Zacatek byl slibny :)
Vse na zacatku vypadalo slibne nez zacala neochota resit problemy.2 roky trvajici argumentace pri tom kdy BCE vubec nezapojili cele jedno kridlo elektrarny. Pres urgence kdy technik tvrdil ze je vse spravne (nespravne) doslo az pres moje urgence k naprave za pul roku. Bce se absolutne nechce dohodnout abych neplatil doplatek 10 tisic ktery se cca rovna uslemu zisku neprodukce elektrarny kde jsem myslel najdeme logicky smir. To jsem se seredne spletl a nikdo se o tom na bce nechce vubec bavit a argumentuji (i tak to produkovalo "fajn" )...a to ani nepocitam cas a neschopnost techniku odhalit ze pulka elektrarny nejede. Pokud by jste nebyli technicky zdatni jeli by jste na pul plynu klidme i roky, coz technik dokonce potvrdil ze se i stalo.
Zakaznicky email...zadna snaha priznat chybu a bavit se o jakekoliv nahrade...vubec.
Pokud tedy budete mit s bce problemy necekejte ochotu.

Navic za rozsireni baterie ktera stoji 20 tisic modul si chteji uctovat 20 tisic (montaz bude tah hodka prace hadam? ) ...tzn nepocitejte ze s BCE mate sanci elektrarnu rozume rozsirit v budoucnu.

Priste bych si u bce nedelal a nedoporucuji. Neochota se dohodnout a zda se online technik praci vubec nerozumel kdyz nepoznal ze nezapojili pulku elektrarny. Pokud nejste znalci mohli by jste jet s pulkou elekrarny a vubec by jste to roky nemuseli vedet.

Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
22. 10. 2024, 09:29

Dobrý den vážený pane Pečínko,
velmi nás mrzí tato zpětná vazba, přesto za ni moc děkujeme a využíváme možnosti se k tomu vyjádřit.

Dne 9. 5. 2023 jste nahlásil podezření na neadekvátní produkci výroby FVE - do 48 hodin jste obdržel první písemnou reakci s nabídkou výjezdu servisního technika, a to včetně požadavku na kontrolu správnosti nastavení FVE vzdáleným přístupem. Na tuto zprávu nereagoval a jen shodou skvělých náhod se k Vám technici dostavili a záležitost vyřešili k Vaší plné spokojenosti, jak sám avizujete a jsme za to rádi. Reklamace ale byla řádně přijatá a příčina byla v patřičné lhůtě odstraněna. Na reklamované závady se vztahovala záruka v rámci níž byla provedena kontrola bezplatně.

Vzdáleným přístupem došlo k opětovné kontrole produkce této konkrétní elektrárny a v období od uvedení elektrárny do provozu do 2.10.2024 zařízení vyrobilo elektrickou energii v množství 14 777 kWh. Po srovnání s výpočtovým modelem odhadované výroby, která činí 13 877 kWh, bohužel nemůžeme souhlasit s tvrzením o způsobené škodě, jelikož zařízení v celkové výrobě vyrobilo naopak nadvýrobu ve výši 900 kWh.

Bohužel jsme záležitost se zákazníkem znovu otevřeli kvůli oprávněné prosbě o úhradu pohledávky, kterou evidujeme již více jak 600 dní po splatnosti, a proto se domníváme, že dochází k šíření nepravdivých informací o zakázce.

V tomto případě tedy podnikneme související právní kroky z důvodu podezření možného poškození dobrého jména společnosti bc engineering s.r.o.

Naše společnost řádně plní reklamační podmínky stanovené českým právním řádem. Pokud se naskytne jakýkoliv problém - jakémukoliv zákazníkovi, správný postup je hlásit problém písemně (emailem) na adresu: reklamace@bce.cz/ servis@bce.cz.
Všem zákazníkům garantujeme, že podmínky servisního výjezdu vždy budou komunikovány transparentně a předem.

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


2. 10. 2024,

Zákazník v Moravskoslezském kraji
realizováno 2024,
1  

Pracovníci, kteří fotovoltaiku montovali a oživovali byli vstřícní.
Velmi špatná komunikace se servisem firmy, chtějí zaplatit náklady na druhý výjezd nefunkčního zařízení.
Dlouhá čekací doba na opravu, než se podruhé vůbec ozvali.

Pozdě jsem zjistila, že je firma daleko a jejich čas tak drahý. Montáž bojleru jsem musela zařídit, draze zaplatit sama.

Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
18. 9. 2024, 10:53

Dobrý den vážená paní Kantorová,
velmi nás mrzí tato zpětná vazba, přesto za ni moc děkujeme a děkujeme, že máme možnost se k tomu vyjádřit.

Požadavek zákaznice byl poprvé zaevidován jako reklamace dne 19.8.2024. Následně byl po diagnostice požadavek překvalifikovaný jako servisní - vypnutí a zapnutí systému pomůže vyřešit 90% obdobných požadavků.
Dne 13.9.2024 proběhl telefonát se zákaznicí, který byl bohužel vyhodnocený jako neefektivní - nepodařilo se ani po 10 minutách instruování zákazníka telefonicky navést na prostém provedení restartu technologie. V případě, že obsluha neprovede tento základní uživatelský úkon, byl zákaznici nabídnut výjezd technika, který měl být vnímán jako pomocné a nouzové řešení - protože se nejedná o reklamaci zařízení, ale požadavek na provedení standardní uživatelské operace, jež by měl zvládnout i laicky proškolený zákazník (zaškolení probíhá v rámci instalace systému). Pokud by se prokázalo, že pouhý restart zafungoval, pak by byl servisní výjezd vyhodnocený jako placený (nejedná se o záruční závadu).
Zdůrazňujeme, že mnohokrát i v dalších hovorech a písemně v e-mailu zaznělo, že pokud se prokáže závada systému, požadavek bude vyřešen zcela ZDARMA v rámci reklamace!

Přijde nám zásadně důležité otevřeně se zákazníky komunikovat podmínky úkonu předem a podmínky výjezdu technika si písemně odsouhlasit. Znovu zdůrazňujeme, že pokud by se jednalo o záruční servis, zákaznice by nic nehradila!

Pokud se naskytne jakýkoliv problém - jakémukoliv zákazníkovi, správný postup je hlásit problém písemně (emailem) na adresu: reklamace@bce.cz/ servis@bce.cz a podmínky servisního výjezdu vždy budou komunikovány transparentně a předem.

Prosíme zákaznici, aby nám odpověděla mailem na zprávu 16.9.2024, abychom se mohli dále dohodnout a neřešit záležitost prostřednictvím recenze, které bohužel v této fázi nerozumíme.
Je v našem eminentním zájmu, aby systémy fungovali zákazníkům k užitku, nikoliv starosti!

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


17. 9. 2024,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2024,
1  

Nekvalitní instalace. Chybně nainstalovaný HDO (hromadný dálkový ovladač) měl za následek zbytečné měsíc a půl zdržení. Sice zařídili dotaci na SFŽP -Státní fond životního prostředí, ale nekompletní dokumentaci musel SFŽP žádat o doplnění.

Rozhodně bych si znovu tuto firmu pro dodávku FV nevybral.

Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
3. 5. 2024, 12:09

Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb, a že jste si pro realizaci Vaší FVE vybral naši společnost. Bohužel nás mrzí Váš anonymní příspěvek, protože bychom rádi konstruktivně reagovali na Vaši zprávu, což samozřejmě není možné.

Pokud se tak opravdu stalo (evidujeme historicky jednotky případů) a příprava pro ovládání FVE prostřednictvím HDO nebyla provedena přesně dle připojovacích podmínek DS, vždy zajišťujeme urgentní nápravu situace naprostým obratem a za toto se Vám velmi omlouváme.
Taktéž pokud SFŽP vydalo připomínku k doložení projektu po jeho odevzdání, neznamená to, že se jedná o chybné podání žádosti o dotace. Někdy se jedná o doplnění dalších vyžádaných podkladů od zákazníka. V takovém případě se zdržení výplaty dotace dá počítat max. v řádu dní. Naší firmě extrémně záleží na zisku alokace dotací na 100% žádaných projektů a toto číslo opravdu držíme již desítku let. Všichni naši zákazníci prozatím načerpali státní podporu v pořádku.

Pokud se naskytne jakýkoliv problém, neváhejte se na nás prosím kdykoliv obrátit na e-mail reklamace@bce.cz/ servis@bce.cz a pro přednostní vyřízení ještě navíc prosím do předmětu uveďte VOLTAICO!

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


26. 4. 2024,

Zákazník na Vysočině
realizováno 2022,
1  

Rychlá a odborná montáž panelů.
Od návštěvy elektrikáře to šlo z kopce.

Nastavení systému po 11 měsících od realizace. Dotace také 11 měsíců čekání
Po 1a5 roku první problém s komunikaci mezi stridacem a baterií
Týden čekání. Pak jsem si i přes záruku odstranil sám. Protistrana si hraje na mrtvého brouka
Nedoporučuji.


Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
3. 5. 2024, 12:00

Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb, a že jste si pro realizaci Vaší FVE vybral naši společnost. Bohužel nás mrzí Váš anonymní příspěvek, protože bychom rádi konstruktivně reagovali na Vaši zprávu, což samozřejmě není možné.
Rozhodně není pravda, že naše firma se zákazníky nekomunikuje, zřejmě nebyl problém řádně nahlášen písemně na reklamace@bce.cz, případně máte možnost 5 dní v týdnu telefonovat na naši infolinku (kolegové po víkendu obvolávají všechny případné zmeškané hovory).

Pokud se naskytne jakýkoliv problém, neváhejte se na nás prosím kdykoliv obrátit na e-mail a pro přednostní vyřízení ještě navíc prosím do předmětu uveďte VOLTAICO!

Děkujeme a přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


11. 4. 2024,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2022,
5  

Férové a seriózní jednání, vše bez problémů.

Doporučuji tuto firmu, naprosto perfektní přístup techniků, komunikace na jedničku.



Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
18. 1. 2024, 08:03

Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb, a že jste si pro realizaci Vaší FVE vybral naši společnost. Spokojení zákazníci jsou pro naše zaměstnance nejsilnější pozitivní motivací pro další práci. Věříme, že důvěru v nás vloženou nezklameme!
Neváhejte se na nás prosím kdykoliv obrátit! Zůstáváme Vám k dispozici. Děkujeme.
Přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


17. 1. 2024,

Zákazník v Moravskoslezském kraji
realizováno 2023,
1  

Profesionální instalace.
Dlouhá dodací lhůta. Vůbec nekomunikují. Nepředali prohlášení o shodě k instalaci - po urgencích nikdo nereaguje.
Nereagují na reklamace, není žádná odezva na technické dotazy.

Od této firmy bych si elektrárnu už nikdy nekoupil. Není poskytovaný žádný servis ani žádná technická podpora.

Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
17. 1. 2024, 18:08


Vážený zákazníku,
je nám velmi líto, že máte ze spolupráce s naší společností takový pocit. Rádi bychom Vás ujistili, že se na nás můžete kdykoliv obracet. Napište nám prosím e-mail. Do předmětu e-mailu prosím napište Voltaico - ubezpečujeme Vás, že uděláme vše, co bude v našich silách, abychom Vám poskytli radu, pomoc a podporu. Zákaznický servis + technický servis naší společnosti byl personálně posílen, a to v naprosto zásadním měřítku. Věřím, že i Vy pocítíte exponenciální progres kvality poskytovaných služeb, proto se prosím s námi spojte na alias info@bce.cz. Neváhejte se na nás prosím obrátit! Věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme.
Přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE



24. 11. 2023,

Zákazník v Královehradeckém kraji
realizováno 2022,
1  

- bezproblémové vyřízení žádosti NZÚ
- rychlá montáž panelů
- problematická vnitřní instalace
- servis - komunikace v rámci záručního servisu

Tohoto dodavatele nemohu doporučit s ohledem na přístup firmy k servisním zásahům a celkovou komunikaci po realizaci instalace.

Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
18. 1. 2024, 06:23

Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb. Rádi bychom Vás ujistili, že se na nás můžete kdykoliv obracet. Napište nám prosím e-mail na info@bce.cz. Do předmětu e-mailu prosím napište Voltaico - ubezpečujeme Vás, že uděláme vše, co bude v našich silách, abychom Vám poskytli radu, pomoc a podporu. V případě servisních požadavků doporučujeme alias: servis@bce.cz: tato schránka je denně obsluhována zkušenými zaměstnanci, kteří umí vycítit prioritu a nejzávažnější servisní zásahy jsou interně řešeny bezodkladně. Neváhejte se na nás prosím obrátit! Věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme.
Přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


22. 9. 2023,

Zákazník v Jihomoravském kraji
realizováno 2023,
3  

Montáž panelů byla do 3 měsíců,6 měsíců jsem čekal na baterie,14 měsíců byla vyřízena dotace
Čekání na dodání baterii

Po sepsání smlouvy jsem se nemusel o nic starat, vše vyřídila firma.



Logo bc engineering s.r.o.
Reakce dodavatele
18. 1. 2024, 07:10

Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za hodnocení našich služeb.
Máte pravdu, že v inkriminované době, kdy se Vaše zakázka řešila (odhadujeme dle stáří recenze) plošně na českém trhu chyběla bateriová úložiště a nebyla osm týdnů vůbec k dostání. Zakázky se tak (nezaviněně) protáhly v realizaci, za což se Vám omlouváme. K tomu již nedochází. Aktuálně bývá zakázka kompletně dokončená do týdne a služby stále zlepšujeme (u menších instalací realizujeme komplet technologii v jeden den).
Zůstáváme Vám stále k dispozici a neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, např. na email: info@bce.cz. Děkujeme.
Přejeme Vám krásné dny,
Tým BCE


30. 8. 2023,



zobrazena strana 1 z 2

celkem 15 recenzí BCE



Všechny recenze označené textem „Ověřená recenze“ byly ověřeny smluvní dokumentací či dalšími doklady od autora recenze.
Ostatní neoznačené recenze jsou ověřovány pouze ověřením telefonního čísla autora recenze. Jak ověřujeme recenze?


Symboly u recenzí:
Instalováno tepelné čerpadlo
Instalována fotovoltaika


Otázky a odpovědi o BCE